De rebranding van Schoeman

Bij Schoeman begrijpen we dat vastgoed veel meer is dan alleen stenen en transacties. Het draait om mensen, organisaties en het creëren van langdurige relaties. Vandaag zijn we trots om een nieuwe fase in onze reis aan te kondigen: een rebranding van ons tweede generatie familiebedrijf.

Meer dan een logo

Dat betekent meer dan een verandering van ons logo en onze huisstijl. Sinds onze oprichting in 1969 hebben wij een eigen identiteit ontwikkeld met unieke waarden en een geheel eigen visie op vastgoedmarkt. Onze nieuwe brand weerspiegelt wie we zijn en waar we samen met onze klanten naartoe willen.

Onveranderd Schoeman

Als een bedrijf dat exclusief huurders bijstaat, blijven onze kernwaarden onveranderd: transparantie, onafhankelijkheid en het prioritiseren van de belangen van onze klanten. Of het nu gaat om commerciële, maatschappelijke of zorggerelateerde organisaties, wij streven ernaar om op de lange termijn waarde toe te voegen. Dit is wat ons onderscheidt en wat ons heeft geholpen langdurige relaties op te bouwen met onze terugkerende klanten.

Met onze nieuwe identiteit zijn we klaar om de uitdagingen en kansen van de toekomst aan te gaan. We kijken uit naar de volgende 50 jaar van Schoeman.